Na dialogové okno můžete vstoupit z hlavního menu kliknutím na volbu CRM (Customer Relationship Management).
Upozornění: Přístupnost této volby a možnost využít navazující funkce závisí na tom, jakou roli máte přidělenou.
Pomocí dialogového okna můžete vyhledat organizaci nebo osobu a založit novou organizační jednotku.
Upozornění: Aby se předešlo duplicitám, je nutné vždy nejprve prohledat již dříve vložené subjekty.
Vyhledávací formulář
Seznam nalezených organizací
Seznam nalezených osob
Vložení nové organizace
CRM
Tip: Pokud máte v definici svého účtu nastaveno "Zobrazit blok pro vyhledání incidentu", můžete zadat a vyhledat incident podle ID i v tomto formuláři.
Pro vyhledání zadejte do textového pole pro vyhledávání text z názvu organizace nebo z příjmení osoby a stiskněte příslušné tlačítko:
Upozornění: Pokud není dle zadaného textu nalezen žádný záznam, vypíše systém hlášení.
Seznam organizací
Více o detailu a možnosti editace organizace viz kapitola Organizace.
Seznam osob příslušících k organizaci zobrazíte kliknutím na +Osoby.
Tip: Pomocí šipek "<< <" a "> >>" se můžete rychle pohybovat dopředu a zpět v seznamu organizací nebo přímo kliknout na číslo stránky. Počet zobrazených organizací na stránce je volitelný.
Seznam osob
Více o detailu a možnosti editace organizace viz kapitola Organizace.
Více o detailu a možnosti editace osoby viz kapitola Osoba.
Tip: Pomocí šipek "<< <" a "> >>" se můžete rychle pohybovat dopředu a zpět v seznamu nalezených osob nebo přímo kliknout na číslo stránky. Počet zobrazených osob na stránce je volitelný.
Více o založení nové organizace viz kapitola Organizace.
Upozornění: Přístupnost jednotlivých operací závisí na tom, jakou roli máte přidělenou.